2012-09-20

  
Hej på er :) lite bilder från de två senaste dagarna. Det blir mycket fikor nu på dagarna måste jag erkänna.. Men det är ju så mysigt nu när höstvädret börjar dra in så man kan ju inte låta bli! Igår hade vi en heldag med "gamla gänget", eller ja vi som fortfarande är hemma på svensk mark. Jag vaknade hemma hos Månsi och fick ställa klockan eftersom jag skulle vara hos frisören vid 8.45. Längesedan jag gick upp så tidigt men det funkade! Slingade håret och fick bort min gräsliga utväxt. Blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, och lite askfärgat men det blir säkert bra när man har vant sig lite.
 
Därefter träffades vi hemma hos Manne och gjorde brunch med scones, american pancakes, bacon och annat gott. Sedan spelade vi Monopol och jag har inte spelat det på säkert 10 år! Men kul var det, även om det kanske inte gick så himla bra.. Jag åkte hem en snabbis för att lämna bilen, hann bråka lite med mamma och flydde hemmet i tårar hem till Malin. Där fortsatte kvällen med skitsnack, monopol och bonde söker fru. Tur att man har dom ibland alltså ♥

Kommentarer
Postat av: -

Vilken frisörsalong är du och fixar dig på?

Svar: Detta var på frisörskolan Hair :)
Filippa

2012-09-24 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0