2012-09-22

Tänkte säga godmorgon här nu, men klockan är ju faktiskt kvart över fyra.. Och jag har faktiskt inte sovit bort hela dagen utan varit uppe och spelat match redan vid tolv. Vi mötte RM borta och förlorade med 2-1, dyngsur blev man och en tung förlust fick vi ta med oss hem i bagaget. Men så är det ibland!
 
Igårkväll hade vi avskedsmiddag för Manne. Hans mamma och jag hade tillsammans lyckats samla alla hans nära vänner för en överraskning. Så vi ringde på en i taget och han blev lika förvånad varje gång han öppnade. Jag kom först och sa att jag bara tänkte säga hejdå innan jag skulle vidare till Simone, och fick till svars att jag inte kunde stanna så länge för att hans släkt skulle komma haha.. Släkten var bara lureri såklart, så efter ett tag trillade resten in. Vi åt tacos,drack rosé och njöt av att få vara tillsammans nu sista tiden :)
Kommer sakna honom och hans roliga skämt som alltid lättar upp stämningen ♥
 
Efter några timmar drog jag vidare till Bergalokalen för att fira Simone som har fyllt 18. Blev en trevlig kväll med mycket folk, så det är bara att lyfta på hatten för en fullspäckad men fantastisk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0