2012-09-23

Igår fyllde Måns och mitt lilla charmtroll 1 år :) Detta är ju ytterligare ett tecken på att tiden går alldeles för fort! Känns som igår Måns var och hämtade hem lilla Wilgot från Emmaboda. Bilden är från första dagen jag träffade honom, åh han var så liten och vilsen då den lilla gosungen. Nu bor han ju här hemma och är en i familjen ♥
 
Igår åt vi middag här hemma. Måns och jag körde till maxi och köpte en liten födelsedagspresent bestående av kattsticks godis och en lurvig liten leksak. Jag sjöng ja må han leva med, men då skämdes resten här hemma haha..
 
Hade en mysig kväll som vanligt i alla fall. Idag mötte vi Kristianstad på hemmaplan. Tog ledningen med 2-0 men tappade sedan till 2-2. Surt, eftersom det hade känt så oerhört bra att avsluta säsongen med en vinst. Men vi måste ju tänka på att vi har haft en riktig drömhöstsäsong, med 6 vinster i rad, så vi får väl vara nöjda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0