MALMÖ


Idag åker jag och Månsan till Malmö, där ska vi tillbringa helgen hos hans syster och Kim. Shopping och mys står på schemat, och lite teoriplugg förstås. Ska bli så himla skönt att komma iväg på en liten spontantripp och pussa på min pojk som varit borta i fem dagar! Och jag är så shoppingsugen att plånboken kommer tömmas på en timme haha.. Men lite nya höstkläder kan faktiskt behöva inhandlas, och det är ju alltid kul att strosa runt i en främmande stad :) 
 
Lite tråkigt att missa lagträffen med gamla laget på lördag dock.. Vi hade 16 000 kr kvar av lagkassan, och eftersom nästan alla slutat bestämde vi oss för att gå ut och äta tre-rätters på Gröna Stugan och därefter ha fest i Ifks klubblokal. Har inte träffat vissa på en evighet så det hade varit himla kul, menmen man kan inte vara med på allt. Får väl hoppas på att dom inte köper alkohol av alla pengar som blir över, så kanske det blir något mer framöver ;) Hoppas i alla fall att dom får en trevlig kväll mina tjejer!
 
Kommer hem söndag kväll igen, så vi hörs helt enkelt mer då! Och då hoppas jag att uppdateringen kommer bli lite roligare med uppvisning av nya inköp! Ha en bra helg ♥ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0