2013-01-04

Godkväll! Känns verkligen inte som fredag idag, men så är fallet. Hade planer på att gå till något uteställe ikväll, men alla var så trötta efter jobbet så vi hamnade i soffan istället :)
 
Tidigare idag jobbade jag min andra dag på mc donalds ute på Frogner. Var helt slut efter gårdagen, var så extremt mycket att ta in på en och samma gång, men det gick faktiskt bra! Självklart gjorde jag fel och blev uppstressad när kunderna stod och väntade, men mina medarbetare hjälpte till och tog hand om mig på bästa sätt. Idag gick det bättre men är fortfarande osäker när det gäller vissa beställningar i kassan. Men känns ändå som att man har kommit in i det oerhört fort! Och jag stortrivs redan så ska inte klaga :D Imorgon ska jag jobba natt för första gången i hela mitt liv. Har blivit förvarnad om att det är sinnessjukt mycket att göra, mycket folk och mycket fulla människor, så vi får se hur det går. Som tur är, är vi många som jobbar samtidigt så det ska nog gå det med!
 
Ett + är att man får välja vilken meny man vill på lunchrasten för bara 30 kr ;) hehe, Har dock lovat mig själv att jag ska försöka hålla mig ifrån hamburgare och pommes så gott det går, så idag tog jag en kycklingsallad med ceasardressing. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0