2013-01-10

Hej på er :) Trivs verkligen med de jobbtiderna jag har på mc donalds. Är absolut ingen morgonmänniska så att börja vid elva passar mig perfekt. Det bästa som finns är att snooza på morgonen och ligga kvar i sängen så länge som möjligt tills man blir sådär hysterisk då man verkligen måste gå upp! Men idag hade jag faktiskt bestämt mig att gå upp vid kvart över åtta för att hinna med ett träningspass innan jobbet. Har ju betalat 600 spänn för dedär gymmet så måste ju utnyttja det till fullo ;) Gick dit som en zombie och körde ett 30 minuters spinningpass och lite mage innan jag gick hem och åt frukost. 
 
På jobbet var det lugnt idag med! Jobbade bara fem timmar, vilket var skönt men givetvis både har sina för och nackdelar. Idag var det dock en fördel, för direkt efter jobbet åkte jag till gymmet igen och körde styrka i en timme. Framförallt rumpa och ben, men även lite armar. Imorgon väntas jobb igen innan vi tar en välförtjänt helg :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0