2013-01-28

Godkväll på er allesammans! Idag började jag jobbet inte förrän tre, så jäkla skönt. Ställde klockan på tio för att hinna med ett morgonpass men vaknade med världens huvudvärk så tryckte av alarmet och vaknade inte förrän vid halv ett.. Sov med andra ord 13 timmar, och var ändå som en zombie när jag klev upp. Antar att det var min dåliga sömn i helgen som var orsaken till detta.. I vilket fall som helst åt jag en god frukost och drack kaffe ute i "vårsolen" på balkongen. Bra start på dagen med lite solsken i alla fall!
 
Tog sedan trikken till handelsbanken och lyckades fixa mig ett bankkort! Kan med andra ord förhoppningsvis få min första lön om två veckor. Direkt därefter åkte jag vidare till jobbet och jobbade till åtta. Hade min första gap-gäst!! (En hemlig gäst som tar tiden och kollar om jag som kassörska är trevlig och tar emot hans beställning på korrekt sätt, även kollar hur fräsch restaurangen, toaletter osv är..) Men vi hade varma pommes och big mac klart så allt gick på mindre en än minut vilket är bra! Det maximala tiden är drygt tre minuter. Så det känns skönt i alla fall :) 
 
Imorgon väntar jobb 11-19, och innan dess ska Milla och jag avklara ett gympass så nu ska jag sova! Förresten, om ni tycker att uppdateringen suger här ibland kan ni alltid följa mig på instagram, där jag heter filippawiebert tror jag haha. Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0