2013-01-29

 

Hejhejhej! Idag har varit en bra dag :) Man ser liksom de små ljusa stunderna mycket mer när man bor här i Oslo. Förutom att det har varit grått och trist vädermässigt så började Milla och jag dagen med ett gympass klockan åtta, trots att kroppen helst ville ligga kvar i sängen. Åt sedan en rejäl brakfrukost när vi kom hem!
 
Började jobba vid elva och på lunchen testade jag en av alla våra nya kampanjer som startade idag. En islatte med vaniljsmak, bör testas om den har kommit till Sverige!! Fick även reda på gap-rapporten och det hade gått långt över förväntan!! Arbetskollegorna blev nöjda så då det kändes kul att få svart på vitt att man gör ett bra jobb :) Dock tog servicetiden 118 sek, jag sa ju 60 sek igår ;) haha kryddade väl lite, men detta var i alla fall godkänt!
 
Efter jobbet hade Milla gjort jättegod mat, och sedan drog vi en runda till gymmet igen. Sprang som en idiot på löpbandet och kommer somna som en gud inatt. Imorgon är jag ledig om jag inte blir inringd från barnehagen, underbart vill jag lova. Puss till er

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra jobbat!! :D GAP-kunder är det läskigaste jag vet, haha.

Svar: tack emilia!! :D haha jaa verkligen, blir nervös bara jag tänker på det! Kör hårt med träningen :)
Filippa

2013-01-30 @ 17:40:39
URL: http://spinnvill.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0