2013-01-30

Hej på er :) Idag är jag som sagt ledig! Tog en lång och skön sovmorgon till elva. Vaknade med energi, tog på mig onepiecen och började storstäda hela lägenheten med Winnerbäck i högtalarna. Tycker faktiskt att det kan vara ganska avslappnande att städa när jag väl börjat haha.. Glömde till och med bort att äta frukost. 
 
När klockan var halv två sprang jag ner till Rimi och köpte filmjölk och bröd. Tog ju billigaste skiten på filmjölken då de andra goda yoggisarna var för dyra, så den var väl ingen höjdare.. Men skar upp lite äpplen, banan och hallon blandat med kanel och helt plötsligt blev det bland den godaste frukosten jag har ätit här i Oslo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0