CITY OF DREAMS

Vet ni? Milla och jag sket i gymmet och ligger här hemma och degar istället...Haha så jäkla förutsägbart! Men tiden bara rann iväg och nu kändes det ingen idé innan jag måste gå och sova en stund innan jobbet drar igång.  Men vi ska i alla fall köra våra styrkeövningar här hemma ikväll, så får vi ta ut oss rejält på gymmet imorgon istället! 
 
Vi sitter och pratar och funderar om allt som har med framtiden att göra. Helt plötsligt har man blivit vuxen och måste själv ta ansvar och egna beslut. Mitt huvud bara snurrar samtidigt som det dyker upp nya frågor hela tiden. Vad vill jag? Resa? Skaffa lägenhet? I Kalmar, någon annanstans? Med Måns? Börja plugga? Bo kvar här i Oslo? Spara?..
 
Önskar att jag var hemma i mitt rum på Getingen ikväll. Så att jag kunde ligga under sänghimlen och fundera och tänka ut kloka beslut i min ensamhet tills jag till slut somnar. Man är så van att ta impulsiva beslut i sista minuten, spontant är bra har man ju alltid sagt. Men nu gäller det verkligen ens egen framtid de kommande året/åren. Allting kommer ordna sig, måste bara sortera i ordning alla onödiga och nödvändiga val framtiden lockar med. 

Kommentarer
Postat av: fransiscca

när kommer frågestundens svar :D

2013-01-13 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0