GOODMORNING SUNSHINES

Godmorgon hörni :) Tog en välförtjänt sovmorgon idag och vaknade för en gång skull utvilad. När jag väl klev upp ur sängen stod Johanna och Felicia i köket och bakade stenåldersbröd. Vi äter ju inget bröd alls här annars, utan lever på knäckebröd så det var oerhört uppskattat. Frukost är utan tvekan det bästa målet på hela dagen enligt mig! Är nästan alltid hungrig när jag går och lägger mig och riktigt längtar till en god frukost morgonen därpå. Innan jag flyttade till Oslo fick jag "dille" (haha världens fulaste ord jag vet..) på filmjölk med äppelbitar och kanel, smakar som äppelpaj men en nyttigare variant, så förbaskat gott! 
 
Om en timme ska vi dra till gymmet och köra hårdträning. Tanken är att vi ska hinna med två pass idag, innan jag och Milla ska jobba natt ikväll. Och till er som frågat, ja jag ska svara på frågorna till frågestunden.. Kommer förhoppningsvis upp antingen idag eller imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0