GREASE

Har kollat på Grease ikväll, världens härligaste film alltså. Man vill ju bara dansa med i varenda låt haha :) 
 
Förresten, glömde ju berätta om mitt första nattpass på Mc donalds inatt. Var jättenervös, trött och inte alls sugen på jobb när jag åkte dit, men så fort jag träffade alla mina nya kollegor kände man sig hemma! Vi spelade go musik i köket och trots stressen och alla fulla människor blev man pepp på att jobba. Tiden bara sprang iväg, och vipps så var klockan 05.00 och det var dags att gå hem! Känns så jäkla bra rent ut sagt, kan definitivt tänka mig att jobba natt där fler gånger! Imorgon väntar jobb 11.00-19.00, sov så gott med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0