hmmm

med virus i kroppen får jag fortfarande inte träna, vilket suger. hoppas på att få komma igång i början av nästa vecka i alla fall!
ikväll är det bistro som gäller och nu kommer då svåra frågan;

utgång inte utgång, utgång inte utgång, utgång inte utgång, utgång inte utgång?

skulle behöva en tusensköna (som jag alltid har trott heter tusenstjärna, mycket mer passande namn) här just nu.
jag och min beslutsångest går aldrig riktigt hand i hand.
och egentligen skulle jag behöva att bara ligga hemma och vila upp mig, men hur tråkigt är inte de..
helst av allt skulle jag vilja knyckla ihop dendär jäkla ångesten och kasta i papperskorgen.

och till er som valt utgång endast för att supa bort bekymmer ikväll,
efter helgen som varit kan jag garanterat råda er att det inte hjälper!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Klart du ska ut! Hade jag inte jobbat imorn hade jag också varit där. Har dessutom biljett som ger mig fritt inträde, garderob och 5 drinkar/öl/cider. Då hade du fått några drinkar om du hade velat :)

2010-02-11 @ 17:33:02
Postat av: filippis

haha där ser man..synd att du jobbar då :p

2010-02-11 @ 19:00:51
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Mattias

haha men bara om du hade velat ;) den räcker hela feb ut(a) ah det är synd. Ut imorn då? på det där som jenny anordnar? :)

2010-02-11 @ 21:17:38
Postat av: filipps

ha ha inte helt säker på de, föredrar inga raggningsförsök på bloggen tack (; ...

nej det blir att vara hemma ikväll

2010-02-12 @ 08:54:34
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Mattias

hahaha vadå raggningsförsök? skulle mer kalla det "försöka lära känna dig försök" :) ahokej samma här, sparar mig till nästa fredag. Då blir det galet! :D

2010-02-12 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0