WHO DO YOU THINK YOU ARE

Idag kommer inte heller bli någon bra uppdatering, bara så att ni är förvarnade ;) Nu har jag precis ätit frukost och ska snart upp och ta mig lite kläder. Därefter jobbar jag från 12-16. Hem en snabbis för att hämta golfbagen, och nu är då stora frågan hur jag ska få ut den till golfbanan, cykla? nääe skulle aldrig gå. Nu när man är ensam hemma får man väl utnyttja de flesta med körkort antar jag. I vilket fall som helst ska Dannie och jag spela golf. Hinner nog bara 9 hål, men bättre de än ingenting. Vi ska ju tillsammans vara med i en golftävling nästa vecka, ska bli jättekul!
När jag kommer hem från golfen, hur jag nu kommer de, gå? haha vilka i-landsproblem egentligen. Några mil hit eller dit, de klarar väl mina små ben galant nu efter att ha spelat två 90 minuters matcher två dagar i rad.
När jag väl är hemma igen blir det att fixa sig en snabbis och sedan sätta sig på bussen till Lindsdal där det väntas grillfest hos felix med några i klassen :) ska blir trevligt minsann. Hoppar ni får en riktigt bra dag, de tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0