23.09


bilden är tagen i julas då pappa & jag åkte såndär ballong efter båt i Indien.

Kom hem från min powerwalk för en stund sedan, puh jag är helt slut. men guud vad skönt det är att vara ute och gå själv. att sätta ipodlurarna i öronen och bara komma ut och rensa tankarna lite. snart ska jag hoppa in i duschen och därefter väntas en varm skön säng. kommer kunna sova någon timma extra imorgon tack vare att median är inställd, åh riktigt bra start på dagen! och förresten så fyller pappa & farfar år imorgon :)gamla gubbar båda två nu vettni. haha näe men det blir att fira pappsen och lite sånt mys, ska försöka vara bättre med uppdateringen imorgon! nu får ni sova så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0