gooooood

LOVELY kväll igår från början till slut. Idag skiner solen och det luktar verkligen sommar, äntligen.  vi har 9 dagar kvar i skolan. Fattar ni, 9 dagar!!! helt sjukt. därefter ska jag börja jobba på dagis..hehe fick PPP sommarjobbet och ska vara på djurängens dagis i 3 veckor. ska försöka att få så få utbrott som möjligt på ungjävlarna. hihi nääääe jag älskar ju barn, i alla fall när dom inte skriker och klänger.. är ju tacksam över att jag fick ett jobb över huvud taget, gutt att tjäna lite cash också.

Snart väntas derby mot lindsdal så måste börja återhämta mig från gårdagen och komma in i matchen nu känner jag. Nu kurrar min mage, dags för foodie. pussssssssssssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0