TORSDAG

Hej alla fina! Idrotten var inställd i morse vilket innebar sovmorgon till tjugo i tio, helt okej om ni frågar mig. Alltså består denna dagen endast av två lektioner. Hade EST förut, där vi bara kladdade med lera. På något vis lyckas jag alltid klä mig i svart den dagen vi har keramik, och då får man väl helt enkelt skylla sig själv när man ser ut som en lerhög resten av dagen.

Nu sitter vi i alla fall i sal b här på stagneliusskolan som just för tillfället luktar student och sommar. Ja inte för sånna för mig som bara går första året då, men ett sommarlov nu skulle inte vara helt fel. Och vart tog sommarvärmen vägen? fick en liten känsla förra veckan av att det skulle vara strålande väder resten av året.. kanske hade lite för höga förhoppningar, men bakom alla moln där ute skiner faktist solen, en aning.

Efter denna lektionen ska jag ner till fredriksskans och kolla när fg tjejerna tränar och ikväll blir det att kolla våran träning. åh jag vill bli frisk, och dricka juice. de tillåter nämligen inte min syrliga bautastora blåsa i munnen, hehe..
menmen, väntar man på något gott väntar man aldrig förlänge, ni får ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: absolut filippan! bara vi kan hitta en dag så kan vi sy ihop lite fina dräkter :) hihi

2010-05-27 @ 12:41:52
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0