SHINE LIKE THE SUN

Godkväll. Är precis utkommen från duschen så sitter här med turban på huvudet och fortsätter skriva på min rapport. Fattar fortfarande inte syftet med att man ska behöva skriva nåt sånt? måste ju vara helt meningslöst. Har även märkt att jag har mycket lättare för att göra skolarbeten såhär dags på kvällen, för om jag gör det på dagen fastnar jag alltid vid facebook och massa annat skit, hehe. men nu när jag suttit vid facebook hela dagen börjar det bli långtråkigt och då är det lika bra att ta i tu med skolarbetet, måste prioritera i livet ju.



Jag antar att jag inte är den enda som tycker att dendär förbaskade solen borde komma fram på heltid snart, så att man någon gång får göra dedär premiärdoppet. Johanna berättde att hon badade i fredags, brrr jag ryser bara av tanken, det måste ha varit svinkallt. Förresten, vilken tror ni kommer bli den populäraste badplatsen här i kalmar i sommar? En period hängde ju alla på p-viken, för att något år senare inse att det var långviken man skulle hänga till vid ;) själv älskar jag öland. Tänk vad bra vi har det att ha öland så nära till hands, finns ju så himla många fina sandstränder där. Däremot hörde jag att cykelbussen skulle tas bort? fyfan vad dåligt rent ut sagt. ska man då behöva beställa taxi för att åka och bada? äääh nu får kommunen ge sig.


Kommentarer
Postat av: Ronja

usch ja :( men jag tror jag läste i tidiningen att cykelbussen skulle vara kvar i alla fall i år? :D man får ju hoppas!

2010-05-31 @ 12:22:31
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: filippis

jaså? åh får hålla tummarna för de nu då :)

2010-05-31 @ 15:18:20
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0