LEAVE THE WORLD BEHIND.

Träningen gick faktist riktigt bra, så nu kan ju min förkylning slänga sig i väggen! vi hade även laguttagning och fikade efteråt, macka & chokladbollar. åh, jag som har varit sugen på de hela veckan haha, så de smakade mer än fint.

När jag kom innanför dörren stod min lilla granne saga 8år i köket och sålde jultidningar. åååh så himla söt alltså, minns ju själv när man gick runt och slet med dedär tidningarna och hoppades verkligen att man skulle få en dator eller en jättestor tv som var på högsta nivån! De man aldrig riktigt fattade var att det var totalt omöjligt och att man endå bara lyckades få någon fjuttig ful leksak på nivå 2 ;-) menmen jag & pappa hjälpte henne i alla fall henne en bit på traven i och med att beställa en sudukobok, dassboken och "hur du lär dig tala med katter". hahah vafan??? jag har ju inte ens en katt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0