iF YOU KNEW WHO I WAS, YOU SHOULD NEVER BE WHERE YOU ARE.

Det snöar ute. Inte bara små fina snöflingor utan det verkligen öser ner. äckligt.
Ska ikväll trotsa vädret och bege mig ut på fotbollsträning. Är inte sugen alls ju, men vad gör man..
Aja nu ropar pappa att det är mat, och om jag känner migsjälv vet jag att mat räcker för att göra mig på bättre humör ;)

Har dessutom en massa inställda lektioner vilket betyder att det inte blir någon skola!! Vilket betyder sovmorgon och göra vad jag vill dag. Dessutom ska jag klippa och slinga håret vid klockan ett :* wie
DET är en anledning som gör mig på bra humör.
pussss på er!


Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Hej på dig gull-flippis!

Myskväll snart?

PUSSSSSSSSS

2011-02-15 @ 18:34:12
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0