SOMETIMES I JUST WISH IT WAS YOU.

Hejhejhejhejhej! Haft en bra dag idag? :) det har jag minsann, kort men bra. är fortfarande rejält förkyld men det känns nästan som att det håller på att släppa!
I skolan gjorde vi inte mycket vettigt som vanligt. Slutade vid tjugo över elva men satt kvar i bibblan med ett arbete om renässansen..det är till och med tråkigare än vad det låter.
Efter det gick jonas och jag in till stan och tog en latte och macka på kullzénska, han är ganska bra ibland faktist.

Gick även en liten runda på stan, och jag skulle inhandlat en bikini som dem givetvis inte hade fått in än..Tänker hänga på låset den dagen den kommer!!
Nu är det slut på min intressanta information, för nu väntas mellis.
pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0