FINALLY I FOUND MYSELF LOST IN YOUR LOVE


Min eftermiddag har i stort sätt sett ut såhär. Snart ska jag i alla fall komma bort ifrån både matteplugg och crunchymusli för att åka ner till gröndal och träna. När jag har svettats lite där väntas ännu mer matteplugg här hemma..Vill helst ge ett stort f till det nationella provet som är på tisdag.
Aja, tack och lov är det inte tisdag än, vilket betyder att jag har all tid i världen att både läsa bloggar och sitta och dra slötid på facebook..
Förresten! är det bara jag som pillar ut dom goda yoghurtbitarna i icas musli? skulle kunna äta dom som lördagsgodis, så magiskt goda är dom.

För övrigt har det varit toppenväder idag igen, så idag hälsade vi alla bara ben välkomna. Men hörrni nu ska jag byta om, senare kommer ett inlägg med dagens outfit upp, så vi hörs då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0