PLEAS DON'T BREAK THIS LOVE


Hej mina kära vänner! Dagen började som vanligt med rugbyträning där det idag small på ganska bra. Slutade med fläskläpp och hack i kinden men det är väl lika bra att börja vänja sig inför matchen som är om mindre än en månad!! Därefter åkte jag hem och slappade lite framför one three hill innan jag begav mig till stan för att fika med agnes på Skafferiet.

Och där satt vi med varsin latte och kladdkaka och småpratade fram tills nu. Det var dessutom kolsvart när vi cyklade hem och när man kollar ut nu känns det som att det är mitt i natten.. 
Skulle behövt plugga men för att inte bli deprimerad över att plugga på ett lov, ska jag istället göra kvällen lite bättre och mysa med pojken min ikväll ♥ puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0