WALKING ON THE MOON


Hej på er :) hoppas allt är bra! Somnade sent igårkväll så när jag skulle ta mig upp ur sängen för att bege mig till min matte c lektion imorse var det riktigt tungt..Blev inte lättare av att se måns ligga kvar och njuta av en sovmorgon till elva! 

Skoldagen flöt i alla fall på fint. Så nu kom jag hem för ett tag sedan och har inte gjort allt för mycket nytta sen dess. Ikväll väntas träning och jag erkänner att jag inte är allt för pepp..Men det blir inte bättre av att man deppar, så nu är det dags att rycka upp sig lite, därför ska jag ner och dricka kaffe med mamma.

Slänger upp en dagens sålänge.
Jeansskjorta -Hm Sweater -Gina skinnshorts-Cubus halsring-Lindex. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0