2012-08-21

Godmorgon! Fick lite dåligt samvete över att jag inte bloggat, så jag såg att ni faktiskt var en hel del som fortfarande hängde kvar här. Skönt att ni har lite tålamod med mig i alla fall :) Ska alldeles strax bort till körskolan så detta får bli ett kortare inlägg. Igår hade jag myskväll med Tove, för att dämpa all framtidsångest och försöka ta vara på de sista dagarna av sommaren. Vi åt chips i min säng, kollade på Hundtricket och pratade in på småtimmarna.
Idag är jag trött, men ska plugga teori och jobba så det gäller att rycka upp sig lite.. Ikväll ska jag i alla fall träffa mina saknade klasskamrater för grill och mys i parken, det gillas något enormt.
 
Pysslade ihop en glasögonhängare igår. Tycker den prydde min vägg kanske bra! Har ju dessutom glömt att säga att ni jättegärna får följa mig på Instagram, där jag heter min vanliga namn, filippa wiebert. Där kommer uppdatering om vad jag gör på dagarna lite oftare än här på bloggen :) ha det bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0