IF YOUR LOST, YOU CAN LOOK BACK AND FOUND ME


Hejhejhej:) Efter träning med inomhusfotboll, styrka och löpning är jag inte alls lika pigg som jag skrev förut.. Har i alla fall varit hemma ett bra tag men inte gjort någon mer nytta än att käka och dricka kaffe. Helt okej slapp lördag med andra ord.

Vad har ni för er idag? Jag ska åka till jobbet om två timmar, skönt att bara jobba till nio, sen får vi se vad som händer resten av kvällen.

Medan mamma & pappa handlade på city gross igår, tog jag en sväng förbi Hansa city. Har fått dille (som för övrigt kan vara det fulaste ordet i världshistorien) på silver, så jag blev lagom glad när jag hittade denhär tröjan på rea inne på Cassels igår. Tror att jag fick ge 180 kr för den! Fyndade dessutom ett par trosor och en kors-ring.
Vad hände förresten med mitt shopping och onyttighetsförbud? Just nu känns det som att båda går åt skogen ;) haha.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0