I LOVE YOU


Sitter inne och fryser och har inte alls lust att åka ut till Gasten för att träna om en timme.. Men nu ska jag inte sitta här och gnälla, jag har ju faktist redan tröstköpt en massa smått och gott på stan idag, just för att depressionen att vara hemma i Sverige var alldeles för stor. Tur att kaffet på Kullzénska värmde både agnes & mig!

Men nu ska jag packa innan jag beger mig till träningen. Förresten, är det något ni vill se mer av i bloggen får ni gärna komma med förslag! Puss sålänge:)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: haha, va skönt att jag inte är ensam! jag ska lätt prova det, tack för tipset:D



och outfits är kuuuul så det får du gärna blogga om:*

2012-01-04 @ 00:28:51
URL: http://corneliagerard.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visa mer bilder från semestern! När jag var i Thailand för två år sen så bodde vi på det hotellet ni var på :D

2012-01-05 @ 16:28:21
Postat av: filippis

justeja de lovade jag visst :D jaså? visst håller du med om att det var helt underbart!?

2012-01-09 @ 13:11:00
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se'
Postat av: Anonym

justeja de lovade jag visst :D jaså? visst håller du med om att det var helt underbart!?

2012-01-09 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0