NÄR DU ÄR VILSEN I EN VINTERNATT, KOM IHÅG MIG DÅ


Hej på er!! Hade en jättetrevlig kväll med tjejerna igårkväll. Vi lagade kyckling med pasta och hade en mysig pratstund innan kvällen led mot sitt slut. Efter att ha suttit uppe och skrivit färdigt ett födelsedagsrim till felicia somnade jag som en stock. Alldeles strax ska jag dammsuga och hoppa in i duschen! Ska börja fixa mig i god tid idag, så att man slipper stressa som alla andra gånger :) Förresten har jag blivit second hand tokig!! Tycker det är mycket roligare att handla second hand än i vanliga affärer. Dessutom går ju pengarna till behövande vilket känns oerhört mycket bättre.

Här är en bild på en nyinköpt blus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0