2012-11-28

Ibland är livet bra konstigt. Hur man blir indelade i klasser och träffar underbara människor man inte ens visste fanns. Och tre år senare bor man i Oslo med dessa okända människor. Vad allting påverkas och vad vi kan påverka. Men jag mår så jäkla bra här, tillsammans med tre helt fantastiska människor! Vi har så jäkla roligt att det till och med känns i hjärtat att åka ifrån dem, hem till min egna familj. Detta känns ju som min lilla familj. 
 
Idag är Milla och jag i alla fall på resande fot hem, hon för besök och jag för rehab med fina familjen innan resan. Ska bli så mysigt att träffa dom igen, och äta mammas nybakta lussebullar. Så inte förrän om en månad ser jag Oslo och mina sambos igen. Då kommer vi förhoppningsvis sitta uppe hela natten och berätta allt som hänt under tiden vi varit ifrån varandra, och inte minst fira nyår. Jag längtar redan. All kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0