2012-09-16

Hade världens mysigaste kväll med Måns igår ♥ Medan jag gjorde Skagentoast till förrätt ställde han sig vid grillen och gjorde i ordning fläskfilén, som vi sedan åt till sourcream onion klyftpotatis, bearneissås och sparris. Vi båda var vrålhungriga och det blev verkligen hur gott som helst! När vi hade tagit plats i soffan plockade vi fram efterätten, ben & jerrys. Vågade mig på en annan smak än half baked denna gången, med vanilj och vit choklad. Den var smaskig men jag var helt enkelt för mätt för att orka mer än några skedar. Tur den står kvar i frysen idag ;) Vi somnade till filmen Bäst i Sverige, hade nästan glömt hur söt den är.
 
Idag har jag hunnit med en kort powerwalk med hanna, och vid tre ska jag åka och jobba! Blev inringd idag och ska jobba på tisdag med, men eftersom jag inte hade något annat för mig har jag inget att klaga på. Alltid bra med lite extra pengar nu innan vi flyttar :) Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0