2013-04-07

Bjuder på två bilder från ett soligt Oslo. Jobbade natt i fredags och inatt så nu ligger jag här i sängen och är riktigt sliten. Jonathan och jag fick en sjuk idé och begav oss ut och sprang vid 05.30 efter nattpasset i fredags ;) haha, hade sån överskottsenergi efter alla koppar kaffe på dagen. 
 
Idag gick Johanna och jag upp och gjorde en rejäl brunch med bananpannkakor och scones. Efter att vi smaskat i oss det gick vi ut på en powerwalk genom Oslo. Mötte upp hennes två kompisar vid Aker brygge och satte oss i solen med en kaffe från waynes. Just där med benen dinglande över bryggkanten kändes livet sådär förbannat bra

Kommentarer
Postat av: hemliga beundrare

Hur fick du dina scones så fina? =) jättefin blogg för övrigt! Puss och kram

Svar: haha jag plattade faktiskt ut dom på plåten med en tallrik ;) tack så jättemycket :) kram
Filippa

2013-04-09 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0