2013-04-11

Heej :) Jobbar väldigt mycket nu om dagarna därav den sämre uppdateringen.. I förrgår och igår har jag jobbat dagtid på barnehage och mc donalds på kvällarna. Känner mig riktigt sliten, då jag endast sover ca sex timmar/natt.. Dels för att jag inte är van att gå upp och jobba vid 06.30 och dels för att man vill verkligen inte sova här!! Med det menar jag att alla sitter uppe och myser framför teven tills klockan blivit alldeles för mycket. Men fan vad jag trivs!
 
Kom hem från jobbet för ett tag sedan och ikväll är jag ledig, så tänkte ställa mig i köket och laga broccolisoppa med baguetter tills Johanna kommer hem från jobbet.
 
Imorgon väntas dubbelpass på barnehage och mc donalds igen, men vad gör det när det äntligen är fredag!
Nu gäller det att kriga på sista månaden så att jag kan flytta hem med gott samvete :) Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0