2013.04.12

Underbara fredag. Jag skiter i att det regnar ute, är grått och trist, att jag är vrålhungrig och att jag har syndat godis ur min stora påse jag och johanna köpte igår, för det bannemig fredag. Kom hem från jobbet för någon timme sedan och funderar på att ta en powernap strax. Dock har förfesten redan börjat här ute i kollektivets vardagsrum så vi får se hur det blir med det ;) Jobbade i alla fall sista dagen på min barnehage som jag tyckt så mycket om. Nu kommer deras riktiga lärare tillbaka så de är inte längre i behov av vikarie.. Men det finns säkert andra ställen som förhoppningsvis behöver! 
 
Vid tolv ska jag jobba nattpass på donken, men tills dess ska jag passa på att ha en riktigt mysig fredagkväll med god mat och gotteri. Hoppas ni med njuter av att det är helg ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!! Googlade på nelly zhob och kom in på din blogg, du hade beställt ett par till din student! Snälla säg att di har kvar dem och vill sälja?!?! Med vänlig hälsning, Erica , svara till min mail: [email protected]

2013-04-13 @ 13:13:37
URL: http://threeminutes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0