2013.04.26

Godmorgon på er! Hur är det med er idag? Kanske slitna efter gårdagens kaos i alla bikbokaffärer ;) haha.. Jag och Johanna gick dit innan mitt jobb och krigade för lite fina kläder. Fick äntligen tag på mina slitna jeans som jag är förbannat nöjd med, bild kommer så småningom! En del annat fick hänga med också så nu ska jag nog kunna överleva våren. 
 
För övrigt så håller mitt lilla hjärta där hemma på att fixa och dona med vår lägenhet. Han har köpt matbord och säng som jag fått se på bild, och det kommer bli så himla fint! Matbordet och stolarna på bilden står just nu i den nya lägenheten och jag kan inget annat än längta till vi får inreda hela lägenheten tillsammans ♥

Kommentarer
Postat av: tovis

mmm kom hem snart så vi kan sitta och mysa på din balkong och gå stensöpromenader!!! saknar dig gullan <33333

2013-04-27 @ 06:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0