2013-02-06

Hej på er :) I förrgår mådde jag inte alls bra på jobbet så var tvungen att gå hem tre timmar tidigare.. När jag väl kom hem var jag tvungen att kasta opp (kräkas) som man säger här i Norge. Sov resten av dagen och sjukanmälde mig från jobbdagen igår. Mådde lite bättre men kräktes på natten och hade hemsk migrän hela dagen så det var tur att jag stannade hemma. Idag är jag ledig och mår oerhört mycket bättre! Har ingen huvudvärk och fick tillbaka matlusten redan igårkväll, så imorgon ska jag jobba igen vilket känns bra!
 
Var rädd att det var maginfluensan jag hade åkt på då den har gått lite titt som tätt här i lilla familjen, men tror snarare att det bara var en djävulsk form av migrän. Skitsamma egentligen, nu när jag väl håller på att bli frisk!
 
Unnade mig i alla fall en god frukttallrik till lunch igår. Banan, kiwi, jordgubbar, mango, äpple, hallon och vindruvor doppat i vit och brun marabou :) Hoppas ni mår bra i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0