2013-02-11

Godkväll :) Idag åkte Tove hem efter att ha varit på besök här sedan i torsdags, därav den dåliga uppdateringen. Man har ju velat ta vara på varenda minut och umgås med henne när vi alla äntligen är samlade, så det har varit jättemysigt! I lördags åt vi tacos innan vi anordnade utflyttningsfest med härligt folk. Milla och jag jobbade dock natt och var tvungna att dra redan vid halv tolv, men det var kul så länge det varade! 
 
Igår hade vi världens slappisdag fyllt av pannkakor i mängder med jordgubbar och smält choklad mmm bara vattnas i käften när jag tänker på det haha. Idag drog en fullspäckad jobbvecka igång, och även en ny hård träningsvecka! Har inte tränat på en vecka nu i och med att jag varit sjuk och kroppen varit hängig, men nu ska jag få tillbaka suget att gå till gymmet igen tänkte jag. Så imorgon väntar ett morgonpass innan jobbet, så om det ska bli något med det är det bäst att jag går och lägger mig nu med detsamma!
 
Skulle även lägga in bilder från helgen på datorn, men som alltid glappar typ sladden från mobilen så det vill sig inte.. Jag bjussar med andra ord på de bilderna en annan dag, så länge lånade jag en från felicias blogg! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0