2013-02-20

 Hej på er :) Förlåt för världens sämsta uppdatering.. All cred till er som orkar gå in här varje dag, trots mina små dippar. Men det har varit mycket den senaste veckan så jag hoppas ni har förståelse. I lördags flyttade mina kära sambos hem till Sverige för gott. Eller ja, i alla fall i tre veckor framöver innan de intar Asien och sitt livs äventyr i två månader. Månaderna har gått så otroligt fort här i Oslo, det känns nästan som att vi flyttade hit igår! Så det var lite blandade känslor när de skulle åka hem, men hade en sån otroligt mysig sista vecka tillsammans så slutet gott allting gott ♥ Detta innebar även att vi sa upp lägenheten, men hade sån himla tur då Tilda hörde av sig att jag kunde få flytta in hos dom, så numera bor jag hos Tilda, Linnea och Toffy! Var en sån otrolig lättnad att det löste sig, och de har en jättefin lägenhet på Lilleaker och jag trivs jättebra redan så det kan inte bli bättre :) 
 
Bjuder på tre bilder från senaste veckan. Underbara Felicia överraskade oss alla med en ljuvlig alla hjärtans dag frukost som bestod av pannkakor och räkmackor, och det var så jäkla gott att man inte kunde sluta äta!! Senare samma kväll kom Niclas och skämde bort oss med tacos i mängder och med fruktsallad och glass till efterätt. Och på bild nummer tre ser ni hur mysigt vi hade tillsammans i fredags, sista kvällen här i Oslo. Vi satte oss på EGOs uteservering omvirade i filtar och fårskinnsplädar, beställde in öl och nachotallrik och pratade tills timmarna rann iväg och trikkarna hade slutat gå. Så detta Osloäventyr avslutades med en promenad längs stan i våra alldeles för svala vinterskor och trots den förbaskade kylan kändes hela kroppen varm av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0