2013-02-23

Godmorgon på er :) Vaknade vid två efter att ha jobbat natt.. Var lugnt hela kvällen på jobbet men slagsmål som vanligt. Börjat bli en vana på helgerna nu. Hoppas att vi får ordningsvakter i restaurangen snart så att det blir någon ordning och reda på det hela!
 
Just nu ligger Linnea och jag och slappar i soffan framför one three hill, medan Tilda är och jobbar. Ska nog dra till CC vest som är ett köpcentrum här i närheten, och kika lite. Jag är shoppingsugen men ska försöka låta bli!!
 
På bilderna ser ni bananpannkakor jag testade att göra igår! Det var jätteenkelt att göra och blev hur gott som helst :) testade lite olika toppingar, med hallon, grädde, kanel eller kokos. Kan även tänka mig att det är jättegott att ha smält choklad på, ni måste testa!! Puss
 

Kommentarer
Postat av: anonym

låter jättegott! vad är det för recept?

2013-02-23 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0