2013.02.28

Var som sagt ledig idag, så började dagen med en lång och skön sovmorgon innan jag gick upp och gjorde en megastor god frukost. För mig är frukost det bästa målet på hela dagen, den påverkar mitt humör och starten på hur dagen kommer att bli. Blir det ingen god frukost blir inte dagen bra ;) haha gjorde självklart bananpannkaka med hallon och blåbär, har gjort det både till frukost och kvällsmat flera dagar i rad nu.. Men jag älskar pannkakor och kommer aldrig tröttna på det!
 
Mötte sedan upp Johanna i stan. Vi kollade second hand affärer och tog en fika på kaffebrenneriet. Solen skén så vi kunde sitta på deras uteservering och dricka kaffe mocca utan att frysa. Så himla vårfint och mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0