DON'T TALK ABOUT THIS LIFE

Godkväll mina kära vänner. Johanna och Felicia drog en spontan tripp till Stöten med Gotte och Henning, efter jobbet igår. De ska hälsa på Jesper och Kalle som är säsongsarbetare där, festa och kanske åka skidor, så himla kul! Med andra ord är det bara jag och Milla hemma över helgen.
 
Efter ett slitsamt nattpass sov vi enda till tre idag, så jäkla skönt så att ni anar inte! Skypade därefter med mamsen för att ta igen lite saknad tid, vill verkligen bara hem och gosa med dom allihop, men snart så 
 
Vi åt en god frukost och tog det bara lugnt här hemma innan vi begav oss till Oslo city en sväng. Hittade världens gosigaste tröja på HMs rea, men var duktig och avstod för en gång skull. 
 
Köpte istället två små fina presenter på en jättemysig inredningsbutik! Vi var där inne hur länge som helst och kikade, de hade så mycket fint att jag hade kunnat köpa halva butiken. 
 
När vi kom hem ställde jag mig i köket och gjorde tacos. Åt mängder tills magarna värkte och resten av kvällen har vi myst ännu mer med kaffe och nougatkex. En bättre lördag helt enkelt :) Nu ska vi strax åka till jobbet för att avverka helgens sista jobbpass! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0