.....................................................................

Godkväll! Vaknade upp med världens halsont imorse så har plågat mig igenom denhär dagen genom att prata med alla kunder. Nu har jag i alla fall klunkat vaniljte, så hoppas att det är lite bättre imorgon! Sen jag flyttade till Oslo har jag verkligen varit sjuk ständigt.. Mitt immunförsvar är som bortblåst. Skypade i alla fall precis med mamma och pappa, och de lovade att pyssla om mig när jag kommer hem ♥
 
Blev med andra ord ingen träning efter jobbet.. Segt, jag som var taggad. Slog nämligen personligt rekord på crosstrainern igår!! Men nu ska jag tänka efter och ta hand om min kropp så att jag är frisk till hemfärden. 
 
Imorgon väntar jobb som vanligt 11-19. Bjuder på en bild på en "bomberjacka" jag köpte i Södertälje förra helgen. Den är genomskinlig och kommer ifrån HM. Har kollat på den här i Oslo förut men aldrig tänkt tanken att köpa den några storlekar större för att få den tusen gånger snyggare. 50 spänn fick jag ge dessutom, helt klart värt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0