HOME.

Godmorgon! Har varit vaken några timmar, gjort omelett till frukost och fixat med min internetbank. Vi har äntligen fått våran första norska lön, wiho! Just nu ligger jag i alla fall i sängen igen och läser bloggar och googlar runt på möbler och inredningsprylar jag vill köpa till vår lägenheten vi får 1a maj.
 
Skypade med älskling igårkväll och jag kunde inte prata om något annat än flytten. Allting ska bli så himla kul, att inreda, åka och handla massa fina kuddar, ljus, och alla små detaljer som gör en lägenhet så personlig som möjligt. 
 
Utan att ens ha sett lägenheten vet jag nästan precis hur den ska se ut ;) haha stackars måns som inte har så mycket att säga till om.. Min dröm är att ha ett gammalt, vitt slitet matbord, med plexiglasstolar och en kristallkrona över!! Jag längtar så mycket tills jag kommer hem och får springa runt på olika loppisar och kolla ut den perfekta kristallkronan. 
 
Fick dessutom en fråga från Elin för några veckor sedan, som jag glömt att svara på, så jag passar på att göra det nu.
 
Åh vad mysigt! Ska ni köpa en lägenhet eller hyra? Vart i Kalmar ska ni bo? Du tycker väl om inredning också, då blir det ju superkul med en egen lägenhet! Lycka till :)
 
-Det är en hyresrätt som ligger på Stensö, ca 100 meter från Södercentrum. Det ska verkligen bli jättemysigt, och ja jag älskar att inreda och fixa i ordning så det ska bli jättekul! Är så förväntansfull men tror och hoppas att det kommer bli bra, tack så mycket :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ca 100 m från södercentrum är inte Stensö... :)

Svar: haha det kanske är jag som är ute och cyklar.. Men vad heter det området då?
Filippa

2013-02-22 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0