IS ANYBODY OUT THERE?

 
En till sak jag ska göra när jag kommer hem, det är att sälja massa kläder!! Har så extremt mycket kläder som bara ligger i högar där hemma. Har länge tänkt på att lägga ut på tradera, men har aldrig orkat ta tag i det. Men när Måns syster berättade att hon och hennes pojkvän sålt för över 12 000 på saker de ändå bara tänkt skänka bort, kände jag att man borde ge det ett försök! Så jag frågar därför er, mina kära bloggläsare som jag antar till största del är mina kompisar? ;) Om det är något klädesplagg ni har sett eller vet att jag äger, och skulle vara intresserade av att köpa? Kommer givetvis inte sälja ut hela min garderob haha men alla förslag är välkomna. Kommer till exempel sälja någon utav mina oversize jeansjackor, som är riktigt snygga på sommaren!

Kommentarer
Postat av: felicia

Gör en "bloppis", du har ju massa fint så jag vet att iaf jag hade varit intresserad :)

2013-02-22 @ 20:52:06
Postat av: Anonym

Du skulle ju kunna lägga upp några foton på plagg som du skulle tänkas sälja? :)

2013-02-23 @ 14:56:00
Postat av: felicia

hur mycket vill du ha för jackan på bilden? :)

2013-02-24 @ 13:05:37
Postat av: Emelie

Skulle vara jättekul om du gjorde en bloppis du har så sjukt fina kläder så jag skulle verkligen vara intresserad! :)

2013-02-28 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0