TACOPAJ

Hej på er :) hoppas ni har haft en bra dag! Fick jobba mina tre sista timmar på Nedre slottsgata idag då dom behövde förstärkning med folk. Tiden sprang iväg, vilket den alltid gör när man gör något nytt! Men jag måste säga att jag är så himla glad och tacksam över att jag jobbar på Solli i vanliga fall.. Det var så extremt äckligt  i både lobbyn och framme vid kassorna. Kändes som att ingen verkade försöka hålla det rent och fräscht? Men det kanske bara var en engånggrej, inte vet jag. Kul att träffa lite nya människor i alla fall!
 
Efter jobbet sprang jag en runda på stan och kikade lite innan jag drog vidare till gymmet. Körde crosstrainer i 35 min och därefter styrka, främst mage och ben. Nu har jag varit hemma en timme och har precis käkat tacopaj som jag gjorde igår!
 
Tilda tipsade om ett lchf recept på tacopaj så var ju bara tvungen att testa :) Dock använde jag mig av en dl rågmjöl för att få en fluffigare pajdeg. Riktigt god blev den i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0