WAITING ON THE WORLD TO CHANGE

Även om jag älskar att umgås med människor jag tycker om. Älskar jag även att vara själv ibland. Att få lite egentid till att göra precis ingenting. Inte behöva prata, inte behöva tänka, utan bara vara. Det har varit strålande sol och blå himmel här i Oslo idag, så jag har kunnat njuta av det fina vädret ute på balkongen. På så sätt var det ju oerhört tur att jag skulle jobb natt! Det kommer alltid något bra i de misstag man gör :) Åt lunch för en stund sedan och har försökt fräscha upp lägenheten lite till. 
 
Hade ju tänkt att jag skulle ha en träningsledig dag idag, men det vore väl alldeles för dumt att ha det när man har all tid i världen på sin lediga dag. Så alldeles strax blir det gymmet! Får unna mig lite ledigt imorgon istället.
 
Idag är det dessutom bara en vecka kvar tills Tove kommer och hälsar på oss ♥ kommer bli så mysigt!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0