2013-06-03

Hej på er :) Jag vet att uppdateringen har varit kass, men det har varit otroligt mycket både de sista dagarna i Oslo, och sedan jag kom hem har jag haft fullt upp med att flytta in i lägenheten tillsammans med Måns, och umgåtts så mycket jag bara kunnat med vänner och familj. Har kommit fram till att Kalmar kanske inte är dendär sugiga hålan jag alltid har tyckt. Nu när sommaren har kommit hit är staden och alla uteserveringar faktiskt väldigt mysiga :)
 
Har precis pussat på Måns som åker på landslagsläger idag, och på torsdag drar jag och tjejerna till Göteborg och summerburst!!! woho kommer bli så bra.
 
Men fram till dess ska jag hinna med en hel del och umgås med några vänner jag fortfarande inte hunnit träffa sedan hemkomst, kommer bli en bra vecka ♥
 
Slänger in en bild på mig och Johanna från 17e maj, vilken underbar jävla dag och ett bra avslut på Osloresan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0