2013-03-01

Kolla på bilden och njuuut. Detta gjorde jag till frukost imorse och det vattnas fortfarande i munnen bara jag kollar på bilden haha..Bananpannkaka toppat med jordgubbar, hallon, blåbär och vindruvor. Fick ju förresten en fråga om hur man gör bananpannkakor och jag ska berätta att det är jätteenkeltt!
 
Ni tar bara en banan (helst lite övermogen så att den är lätt att mosa) och ett ägg, som ni blandar i en bunke till en jämn smet. Klicka sedan i en bit smör i stekpannan och stek på medelhög värme. Sedan är det färdiga att serveras, lätt som en plätt och framför allt underbart gott :)
 
Vaknade av att solen skén och dagen gick oerhört fort på jobbet. Kanske just för att det är fredag! 
 
Hade planer att dra på personalfest som sedan övergick till att dricka vin med Johanna. Men vi sköt upp det med, så det hela slutade med att på min enda lediga fredag, har jag haft en hemmakväll alldeles för mig själv. Har däremot inga som helst problem med att vara själv, tycker att det kan vara jätteskönt. Jag har lagat god mat, gjort fruktsallad doppat i vit choklad, druckit kaffe och lyssnat på musik. En riktig mysfredag i min ensamhet, kommer sova som en gud inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0