2013-03-13

Hej på er :) Idag var jag egentligen ledig men kände att det var lika bra att jobba så ringde till PVS, bemanningsföretaget för barnehagarna jag jobbade på innan jul. Och jag hade sån himla tur att de hade ett uppdrag till mig på en barnehage i Slemdal haha världens fulaste namn på en förort.
 
Trots att jagb försov mig i morse hann jag med trikken och t-banan och det var heller inga problem att hitta till barnehagen. Sånt underlättare ju alltid när man är stressad på morgonen! Fick vara med 2åringarna, och det var så himla mysigt. Trivdes verkligen jättebra, så ångrar lite att jag inte har jobbat mer på dagis :) 
 
Sista timmen pärlade vi pärlplattor, här är mitt resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0