2013-03-15

Godkväll :) Blev inringd till en barnehage igår, och eftersom jag inte började jobbet på mc donalds förrän vid fyra tänkte jag att det var lika bra att hoppa in och jobba. Så det blev en lång jobbdag igår, lika så idag. Idag har jag nämligen jobbat på en ny barnehage som heter Sinsen Kirken. Var till största del på småbarnsavdelningen, och så mysigt det var! Trivdes verkligen jättebra både med barnen och personalen så jag hoppas dom behöver vikarie snart igen.
 
Nu är jag i alla fall hemma och slappar i soffan med en kopp kaffe, efter att ha lagat pasta med paprika, lök och räkor vilket blev supergott!! Ikväll väntas nattpass på mc donalds så om två timmar ska jag åka dit.. Är jättetrött men hinner ju vila lite nu innan så det är nog ingen fara. Hur är eran fredagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0