2013-03-20

Hej på er :) Förlåt för dålig uppdatering men dagarna består av jobb och när jag inte jobbar försöker jag göra något i stil med att ha ett socialt liv. Men hoppas ni mår bra i alla fall! Vaknade med halsont i morse så det var rena turen att jag inte börjar jobbet förrän vid fyra. Tog en lång och skön sovmorgon innan jag gick upp och testade att göra kokosplättar till frukost! Blev faktiskt ganska gott, men bananpannkakor tar priset såklart ;)
 
Gick sedan ut på en halv mils powerwalk i kylan, vad hände på våren förresten? Den var här för några veckor sedan och vände lika fort. Nu är det minusgrader här... 
 
Nu har jag precis lagat en god lunch och ska som sagt snart kila iväg till jobbet! Ikväll ska vi ha visning på denhär lägenheten, men efter det lovar jag lite bättre uppdatering :) Puss
 
Invigde mitt nya träningslinne från Nike häromdagen, så jäkla skönt och snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0